Kızlar bebeğim 5 inci ayına giriyor 2 gün sonra bu 4. Ay atağını dibine kadar yaşıyoruz ancak son bir haftadır arttı azalması gerekmiyormuydu😩 her gün gece 4 te başlayıp 8 e kadar 10 ar dakıka uyuyor oda ağlaya ağlaya kendini geri atarak aglıyor uykuya dalamıyor en önemlisi kulak ağrısı ne yapabilirim bunun için eli kulağında sürekli doktor iltihap yok dedi diştenmiş ama yavrum sürekli ağrı çekiyor belli bende kahroluyorum o öyle yaptıkça ne yapabilirimmmm