Merhaba mama hazırlarken mesela 90 ml lik mama için suyu 80 e getirip 3 ölçek mama koyup kalırsa yine suyu 90 a getirip de hazırlıyordum.
Mama kabının üzerinde ise 90 getirilmiş suyun içine 3 ölçek mama ike beraber 90 ölçekden fazla hazırlanmış yani 100 ml mama yazıyor
Acaba benim 4 aydır bu şekilde hazırladığım mama bebeğe zarar verir mi