Umutveannesi Yaren17 3 aylıkken bitti. Aptamil kullanıyorduk gaz yaptı ama öyle ağlak bi bebek değildi o yüzden bırakmadık aptamili devam ettik. 3 aydan sonra kendi çıkarmaya başladı
yusuf11 Yaren17 3 ay 20 gunluk sma kullaniyorum hic bi sikinti yasamadik gaz damlasi doktorumuz yazmisti aldim ama hic kullanmaya ihtiyacim olmadi
Deletedmom_62 Yaren17 3 aya yaklaşırken azaldı gaz problemi. Bebelac kullanıyoruz aptamil denedik çok köpüklü bir mama gaz yaptı.
birminikbebekannesi Yaren17 6.ayda bitti bizim o zamana kadar sma ve hipp kullandım sonra doktor tavsiyesiyle evolvia nutripro plus geçtim çok memnun kaldım kilo almayan gazlı bebekler için özel formül bir mamaymış ondan sonra rahatladım
Feyzarda Bitmedi ama azaldı 5.aya girmek üzereyiz. Mamasina zeytinyağı damlatiyorum doktorumuz önerdi. Sab simlex damla kullaniyorum masaj yapıyorum mama yedirmeden önce gazını çıkarıyor. Sizin kac aylik?
Yaren17 yusuf11 bende sma kullanıyordum sonra bebelaca geçtim gaz sorunları başladı sma comforta geçtim çıkarıyor ama zorlanıyor
mavikalpefe124 Yaren17 5 ayda hepsi kayboldu. Ya mama kaynaklı yada artık büyümek ile ilgili bilemiyorum
Deletedmom_62 Nazliurall bebelacla ilgili tek bir sorun var bebeğim mamasını fazlasını çıkarınca falan kıyafetini kokluyorm aynı demir ilacı gibi kokuyor. Sebebini anlayamadim
Bilgekpn Bizde 2 aylık olduk aptamil kullanıyoruz hem kabız yaptı hem de gaz sorunu yaşıyoruz Bebelac gold denedim ama sevmedi yarın Hip i deneyeceğim
Elfsdakya Doğduğundan beri evolvia kullanıyordum gaz sorunumuz 4.aydan sonra baya rahatladı. Şimdi 8 ayı geçtik evolvia bulamadığım için aptamil aldım bugün içirdim nolacak bekliyorum 🤦🏽♀️
Yaren17 [silindi] bende ona geçtim geceleri çok kalkıyor gazına gündüz gaz yüzünden adam akıllı yatmıyor
Umut2505 Yaren17 çok gazlı bir bebekti aptamil conformil kullanıyorduk 4.ayında gaz sıkıntısı kalmadı diyebilirim. Gaz azalınca bebelac golda geçtik şu an 6 aylığız hiçbir sıkıntımız yok çok şükür
fatos07 Aptamil kullandım ilk zaman 1 aydır bebelaca geçtik 3 ayın sonunda gaz sorunumuz bitti suan 5 buçuk aylık bol bol masaj yapın ve Biogaia diye bi damla kullandık doktor tavsiyesyle ben faydasını çok gördüm
[silindi] Yaren17 bizde de tam tersi gece çok rahat uyuyor en az 4-5 saat kesintisiz bu mama sayesinde olduğunu düşünüyorum bende