Kızım 16 aylık olacak kan tahlillerine bakıldı. Hepsi normal çıktı. Balık yağı olarak ocean ya da möllers önerdi doktorumuz. Çinko da alabilirsin dedi fakat onun için bir marka önermedi istediğin bir tane alabilirsin dedi. siz hangi çinkoyu kullanıyorsunuz ya da önerirsiniz