egekinannesi Selamlar arkadaşlar, 2 aylık erkek bebeğime kasık fıtığı teşhisi konuldu. Ameliyat olması gerekiyor dendi. Daha önce bu süreci atlatan var mıdır aramızda? Ameliyat şekli, iyileşmesi nasıl oluyor? Ne zaman ameliyatınızı yaptırdınız merak ediyorum
Bejnatas egekinannesi daha 1 aylıkken olduk 3 saat falan sürdü ameliyat ayrıca sünnette yaptırdık bir haftada iyileşti zaten bir gece hastanede yattık sorma taburcu olduk ameliyattan 6 saat önce aç kaldı bebeğim o zordu
1melek1234 egekinannesi oglumunda cıft taraflı vardı doğuştan berı 13 gun önce yaptırdık ıyılesmesı uzun sürmüyor ama anastezının etkısı zor ıkı saat aralıksız agladı uuanamadı uyutmakta yasaktı beslemekte anlayacagınız sadece ıkı sat sorun gerısı eskı halıne döndü bızım sunnette yapılmıstı ıkı bır oldu sunnetı de bı haftada gectı rabbim sıfasını versin bebegınızın🙏
ikibalannesii egekinannesi 1 aylıkken oldu kızım, 1 saat sürdü ameliyatı aynı gün taburcu olduk. İyileşme süreci çok rahat oldu hiç sıkıntı yaşamadık. Sizde içinizi ferah tutun kolay bir operasyon 🙂