Mucizemm344 Anneler iyi akşamlar herkese.14 aylık azı dişi geliyor.Ama dişten ziyade iyice huysuz istediği birşey olamayınca ağlıyor.Hayır diyorum olmaması gereken birşey tehlikeli yine ağlıyor bize vuruyor kendine vuruyor arada ne yapabilirim
Mucizemm344 Anne25 var canım dişlerden hariç huysuz O kadar diş çıkardı bu şekilde değildi şimdi iyice huysuz