mavigiller Anneler malum bebislerin saçları dökülüyor yenisi çıkmaya başlıyor bu süreçte saclari sıfır yaptınız mı? Bebegm 4 aylık dökülen saçların yerine yenileri geliyor kesmeli miyiz? Çoğu uzman kesilmesini öneriyor ben kıyamıyorum gerekli mi?
Dedimolabilir mavigiller kizimin saclari duz ve seyrekti biz 40 i cikmadan hemen kel yaptik sunettir hemde dedik. Suan 22 aylik saclari gur ve kivircik bayada uzadi. Emsali arkadaslarim kesitmedi ve hala saclari uzamadi.
Pinos06 @mavigiller 17 aylık oğlum hiç kestirmemiştik geçenlerde traşa götürdük berber bize bu saç değil daha tüy şekil verilmez önce kazıyalım çıkınca şekil veririz dedi şimdiye kadar yaptırsaydık keşke dedik
mavigiller Pinos06 sebebi tüy gibi olduğu için miymis himm erkekler yine öyle böyle tras oluyor da kız anneleri ne yapıyor merak ediyorum🌸🌸
mavigiller AyazMerve epey yaşı gelmiş kesilmese bir problem olur mu ki kimisi gurlesir diyor valla muallaktayim ben de kıyamıyorum çok güzeller 😅🌸
mavigiller Dedimolabilir anlayamadım o kadar fikir ayrılığı var ki kimisi gurlesir diyor kimisi genetik diyor 🤷🤷🤷🧡
Ddddddd01 mavigiller ilk Oğlumun saçını 4 yaşında kestirdim ikinci oğlum 3 yaşında hiç kestirmedik onunkini kıvır kıvır saçları çok güzel kıyamıyoruz kesmeye
Mircet mavigiller kızım 27 aylık hiç kestirmedim.Kıl folikülünü gözü kapalı çizecek biri olarak söylüyorum kök varsa vardır yoksa yoktur.Kestirsen de kazıtsanda ileride ki zamanları için saçları gür ya da seyrek olmaz.Bu birazda genetik.Saçı tırnağı içten beslemen gerekiyor.
Mircet mavigiller terliyor çok dökülüyor ağzına girer diye korkuyorsan kestirebilirsin ama gür ya da seyrek yapmaz.Benim babam neredeyse 60 yaşında hala bonus 😀 her gün de joleler
yumurtam mavigiller bence gerek yok , bir de bebekler o aylarda artık aynada kendini görebiliyor ve bir anda yabancılama olabilir. Zaten kazıtılmasının gürleşmesine veya uzamasına bir faydası yok bildiğim kadarıyla. Ama yine de siz bilirsiniz 🌺
mavigiller yumurtam teşekkür ederim hiç bunu düşünmemiştim evet aynaya bsktiriyorum yeni baştan tanıma asamasina donebiliriz çok haklısınız 🌸