Hilalyusra lütfen kusura bakmayın, ben sizin anneliğinizi eleştirmedim. Bu kimsenin haddine değil. Yalnızca bir bebek, bebekliğini yapıyor hepsi bu. Bize düşen bunu anlamak, şartlara koşulsuz katlanmak, ve bana kalırsa da en önemlisi her fırsatta sevgimizi bebeğimize geçirebilmek. Sizin tabirleriniz bir bebeği tarif ediyor farkında mısınız? “Sürekli mız mız, kendi kendine oynamaz, oda oda gezdir beni der” üstelik yorgunluğunuzu anlarım da, bir şikayet üslubunda yazıyorsunuz. ne bekliyorsunuz bir bebekten tam olarak?