Kizlar merhaba. 4 bucuk aylik anneyim. Lohusalik donemim cok zorlu gecti izleri hala devam ediyor. Bebegim cok zor oldugu icin tek bakamadim. Izmirden antebe kayinvalideme geldim. Bebegime o bakiyor. Bu surecte psikoljik olarak toparlayamadim. Oglumla bag kuramadim. Her turlu ihtiyacini karsiliyorum ancak babannesiyleyken daha mutlu ben uyuturken aglar uyumaz babannesinin sesini duyunca hemen susar. Bu durumlar ve yeni hayata alisamam beni depresyona surukledi. Psikiatriye gittim ve agir bir sekilde dogum sonrasi depresyonda oldugumu hemen ilaca baslayip emzirmeyi sonlandirmam gerektigini soyledi. Tabiki ben emzirmeyi birakamiyorum cunku bebegim memeye cok duskun. Ne yapicam bilemiyorum. Sizler boyle bir durum yasadiniz mi