Bsradlkc Kendi ihtiyaclariniz olsun bebek ihtiyaclari olsun hangi siteden alıyorsunuz ben uygun bir şeyler bulamıyorum artık hem de bize de fikir olur..😊
serife1204 Annebalisi çok garip açıkçası kalıplar 18 aylık 3 takım aldım birisi biraz bol geldi kızım 17 aylık ikisi dar geldi iade ettim fiyatları uygun olanların kalitesi biraz kötü bence pahalı olanlarda cıvıl e bebekle aynı
Nsr123 Annebalisi minicitiy ürünleri iyi değil bir kaç kullanımda ya cekiyor ya da bol oluyor değişik bir kumaşı var en iyisi e bebek cıvıl lcw