Ahkbrky Arkadaşlar selam idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum 3 gündür doktorun verdiği ilaçları da kullanıyorum fakat çok fazla böbrek ağrım oluyor,daha önce tecrübe etmiş bı durumda böbrek ağrısı yaşayan var mı ? Neler iyi geldi ?
Esma-04 Ahkbrky Benimde sık sık idrar yolu enfeksiyonum olurdu ilk zamanlar tabi sadece enfeksiyon olarak düşünüyorduk ilaç kullanma geciyordu.sonra böbreğim ağrımaya başladı doktor süreci derken böbreğimde taş olduğunu öğrendim ve ameliyat oldum.Hamileyken bile sürekli enfeksiyon geçirirdim yani doktorum idrar kültürüne göre antibiyotik verdi öyle geçirdim hamileliğimi.Yani diyeceğim o ki derhal böbrek agrinda varmış direk ürolojiye gitmeni tavsiye ederim.
annesinin_minigi Ahkbrky Benimde oldu canım hatta yeni iyileştim böbreklerim ağrıdı ağrıdan duramıyor hatta yürümem bile zorlaştı ilaçları kullanmama rağmen sonra hemen acile gittik orda bi iğne yaptılar ağrım hafiflesin diye ondan sonra geçti ilaçları düzenli kullandım ara ara ağrım oldu ilaçlar bitince tekrar tahlil verdim geçmişti bende olurdu ama bu defa çok zor geçti sende istersen bi acile gidip iğne yaptır benim gibi dayanamacak kadar ağrıyorsa sonra zaten ilaçları düzenli kullanınca geçiyo inşaallah
Berenpinar Ahkbrky Bende idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim doktor piyeloseptyl ve cipro vermişti bayağı rahatlamıştım ama hiç böbrekle ilgili sorun yaşamadım.
mutluanne-11 Ahkbrky benim de cok sık tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonu dut kurusu kaynatıyorum içiyorum cok şükür gecti tavsiye ederim
Ahkbrky Esma-04 peki enfeksiyon sürecinde böbrek ağrısı yaşıyor muydunuz ? Benim kesintisiz böbrek ağrım var sanki zonkluyor bazen çoğalıyor
Esma-04 Ahkbrky İlk zamanlar yaşamıyordum sonra böbrek ağrılarım başladı ama yani öyle böyle bir ağrı değil bıçak saplanır gibi acile git iğne yaptir gel sıcak su torbası koy.inanin ameliyat olasiya günlerim böyle geçti uyuyunca rahatlıyordum sadece.
Ahkbrky Berenpinar maalesef ben başından beri böbrek ağrısı şikayeti çekiyorum,önce bir taraftı sonra her iki taraf ağrıyor.Hatta ağrılı yanmalı idrar yapmam geçti ama böbrek ağrım günden güne arttı
Ahkbrky Berenpinar teşhisi konulmuş bir kum ,taş olayı yok ilk defa böyle bir ağrı yaşıyorum ama bu kadar böbrek ağrısı da normal gelmedi bana enfeksiyon yaşayan tanıdıklarım oldu fakat kasıkları ağrırdı hiç böbrek ağrısı duymamıştım
Berenpinar Ahkbrky ben kum döktüm sanki bıçak sokuyorlar gibiydi iki büklüm etmişti beni…birden oldu benimde daha önce hiç böyle sıkıntım olmamıştı.
Noname21 Ahkbrky kızılcık suyu iyi geliyor. İdrar yolu enfeksiyonu çok ilerler se böbrekleri de vurur. Birde taharet alırken sirke ile silmek iyi geliyor diye duydum. Bol bol su icin