Miniktavsan endişelenmeyin. Gecen hafta bizde yaptırdık. Ateşi en fazla 37.5 oldu. Bize de ilac vermeyin dediler. Sürekli uyuyordu ve çok halsizdi. Mamasını bile zor verdim. Uzerini tek kat giydirdim ve ince battaniye orttum. Ateşi cikar diye sabaha kadar hic uyumadik esimle. Maşallah ertesi gün cin gibi uyandi 😊