Kızım 2.5 yaşında masallah cok guzel herseyi konusuyo ama son zamanlarda kelimelerin sonunu kekeliyo gibi mesela kapak dicek kapak kı kı kı diye uzatiyo yada melis dicek melis s s s s diye uzatiyo sizce bu kekemelik mo yoksa gelip geçici mi yardımcı olabilir misiniz