Asya56 aynı biizzz. Her akşam aynı şey. Göğsümle acayip bi kavga, sanki kan davası 😂😂 Hava kararıp saat 19.00 olunca uyuyoruz. Bi yerde okumuştum, o saatler kolik saatleriymiş. Ben gezdire gezdire ağlamamasını sağlıyorum. Ağlarsa daha kötü oluyor, hava kaçıyor ağzına, bu sefer gaz oluyor bide ona ağlıyor 😪