Merhaba. Bebeğim 6 aylık olmak üzere. Şimdiye kadar anne yanı yatağı kullanıyordum chicco’nun. fakat artık ahşap bebek karyolası almak istiyorum. 60×120 ölçülerinde bir yatak beğendim. Kaç yaşına kadar kullanabilir? Yataklarından memnun olanlar yazabilir mi? O ölçülerde kullanan var mıdır?