Mrb kızlar. Bebegimin süt,yumurta ve susam alerjisi var. Başka ne alerjisi var bilmiyorum tabi. 5 ayı doldurduk. Malum ek gıdaya gecisimize az kaldi. Simdiye kadar sadece anne sütü aldı. Ek gıdaya geçişte tavsiyeleriniz nelerdir? 3 gün kuralina uyacagim. Sebzelere oncelik vermeyi dusunuyorum. Meyvelere sonra gecmek istiyorum.Balkabagi ile baslayacagim. Baska neler vermemi onerirsiniz. Avokadoyu kacinci ayda verdiniz mesela?