mrmlkkk hayır serumu yutarsa hiç bir sıkıntısı olmaz yalnız doğru kullanmak gerek
Yatırıp Yan cevireceksin, boynun arkaya doğru değil öne doğru Bükeceksiniz, arkaya verirseniz yutar yani cenesi gövdesine bitisecek
Bu şekilde sabitlayince serumu burun deliğine düz degil hafif yan içine doğru sıkıca hepsini sıkacaksiniz sıktığınız anda diğer burun deliğinden hemen çıkıyor sonra kafasını ayni sekil tutup 2 3 saniye bekleyin bebişiniz burun dan geri kalanı puskurtecektir sonra yüzü yere bakacak şekilde kucağınıza alın sırtına vurun balgamin geri kalanı çıkacak ya ağzından ya burnundan
Ama mutlaka serum diğer burundan çıkması lazım