birmelekannesi0 Kızıma bugün öğlenden sonra 3de aşı yaptırdık saat 7dede rahatsızlandı karnı taş gibi oldu kakasını yapamadı ve lavma yaptırmak zorunda kaldık bu normal mi başına gelen varmı, süt ve süt ürünleri alerjimiz var