Kuzusununannesi28 geçen sene mart ayında 250 liraydı. Ama dünya göze götürme. Para için yapmayacakları şey yok. Kızımın gözünde bi şişlik vardı. Arpacık dediler ameliyat ettiler. Bi hafta sonra arpacık değilmiş Hemanjiommuş dediler. Tabi öncesi de var da ben kısaca özet geçiyorum. Para için 7 aylık bebeğimi boş yere ameliyat ettiler. Ve hastane resmen pardon dedi. Mahkemeliğiz hala