Polikistik over hastasıyim dogumdan önce neredeyee hic adet göremezdim dogumdan sonra duzensiz de olsa adet olmaya basladim ancak adet belirtileri ortaya çıkıyor ama adet leke seklinde oluyor 8 gün falan sürüyor bitiyor sonra. Başına gelen var mi? Doktora haftaya gideceğim.