ceylanguller Çok şükür uyku sorunumuz yok bugün tam 2 aylık olduk ☺️ sarılığımız vardı ilk bir ay hep bir saat ara ile uyandırıp emzirdim zaten çok az uyanık kalıyordu uyandırmam ise çok zor oluyordu 😞 1 aydan sonra ise 2 saat ara ile emzirmeye başladım gündüz toplam iki saat falan uyanık kalıyordu gece de aynı şekilde 2 saat ara ile uyandırdım ama 40 ından sonra geceleri 3 saate çıkardım şuan da uyku durumu sabahtan uyanık oluyor 9-11 arası, öğlen 2-3 bir de akşam 8-10 arası uyanık oluyor gece uykusu için her gece 10 da pijamaları giydirip ışığını söndürüp yatırıyorum 3 saatte bir uyandırıp emziriyorum tekrar uyuyor ☺️ bazen gece uykusuna 12 de geçiyor babamız biraz geç geliyor özlüyor oda babasını özlüyor emzirirken hemen uykusu açılıyor babayı görünce o yüzden biraz geç yatırıyorum ☺️