Bebeğim 15 aylık doğduğundan bu yana bağırsak tepkili süt alerjisi vardı. 12.ayda çok şükür tamamen bitti. Fakat son 2 ayda kilo alımı maalesef durdu. Boy ve baş çevresi gelişiyor fakat kilo alımı 15-25 persentil arasında. Doktorumuz ek takviye mama önerdi ama bilemiyorum. Aptamil 4 mama kullanıyoruz. Önerinizi ve yorumlarınızı bekliyorum.