Zaxscs Merhaba, bebeğim 2 buçuk aylık. Uyuduktan 2 dk sonra ağlama krizi ile uyanıyor ve bizi gözü görmüyor. Sakinleştirmek için baya uğraşıyoruz, daha önce yaşayan oldu mu? Yardımmm
Busra986532 Zaxscs bizdede aynı dutum beyaz gürültüyü yavaltan en yüksek seviyeye getirince sakinleşiyor uyumaya devam ediyor sesini tekrar kısarak kapatıyorum