Seooo-0666 Mrb arkadaslar emzirirken antibiyotik icilirmi 3aylik bebegim var bogazlarm cok kotu ya hic iyi degilim antibiyotik kullanan oldmu emzirirken yardimci olurmusunz😢
Kuzey_Kerem Seooo-0666 geçmiş olsun antibiyotik olmasa bile hastaneye giderseniz emziren annelerin de kullanabildiği ilaçlar var onlardan yazarlar birde doğal yöntem ıhlamur nane limon felan içebilirsiniz biraz da olsa rahatlatıyor.
Seooo-0666 Kuzey_Kerem Denedim canm hic ise yaramadi ya cok kotu bogazlarm yarn gdicm ama annemler icirtmedi gecende hastaydm bebege doknur dye bu sefer daha kotu oldm