adaruzgar Merhaba kizim 4 ay 10 gunluk 7.040 kilo son 1 aydir aldığı kilo 370 gram mama baslamami soyledi dr cok kararsizim beni emmez diye suanda 4 ay 10 günlük 5 ayi bekleyip ek gidaya gecmeyi dusunuyorum aslinda cok kararsizim cocuk dr idrar kan kaka tahlili istedi 1 hafta once gittigimizde 150 gram almis gerek yok dendi ama 1 hafta sonra gittigimizde 50 gram almis baslayalim dedi kilosu ayina gore cok guzel bir yandan alerji diyet ve kolik birde bu mama kilo kafam cok allak bullak mama ya gaz yaparsa yine ve beni emmezse zaten son gunlerde zor emiyor atak doneminde olduğundan bu tarz durumlar yasayan varmi neler yaptiniz doktorlariniz ne dedi ozellikle kilo alimi az olanlar
MESoydan adaruzgar benim oğlumda 4 ay 15 günlük ve şuan 6.100 gram yani normal sınırda ama yinede mamaya başlamamamı söylemişti ebemiz size bu durumda nasıl mamaya başlamanızı söylediler anlamadım doğrusu bence iyi yani
HDY Bence verme derim canım zaten az kaldı ek gidaya benim de 4ay dokuz gğnlük biizmde bazen iatemiyo ben zıplayarak falan emdiriyorum süpürge sesi açıyprum popsuna vurup piş piş yapıyom öle tutturuyorum
Ygz14 Valla bend3 en son gittim 400 grm almış kilolu bi bebek ben ek gıdaya az kaldıgı için önemsemedim gelişimi güzelse vermeyin bence zaten az kalmış
HDY Normalde ek gıdaya yaklasanlara mama değil ek gıda öneriyolar zaten 5e az kaldı 5buçuğa doğru ek gıdaya geçersin bence 7kilo aynina göre iyi benimkide 7kilo şuan tabi. Sen bilirsin gene canım
adaruzgar ayina gore kilosu cok iyi bunu söylüyor doktorlar ama mesela aylik en az 500 600 gram almasi lazim bunu almamis gelisiminde problem olarak görüyorlar sanirim kan idrar kaka tahlili istedi mesela 1 hafta 200 gram aldi sonraki hafta 30 gram aldi 7 gun boyunca sadece bundan dolayi 30 gram normal degil 1 hafta icin alerji dr gittigimiz zamanda 7 günde 10 gram almisti son 1 aydir kilo alimi bu sekilde oldugu icin