Kızlar iyi akşamlar her kese, 18 buçuk aylık kızım, geceleri nasıl giydirmeliyim bilmiyorum ev 25-26 derece . Pijama giydiriyorum, altını çıkarıyor ,çorap zaten giydirmemle çıkartması bir oluyor. Üstüne yorgan örteyim dedim ağlıyor kalın battaniyesi var onu da uyduktan sonra örtüyorum ağlıyor. Napacağımı şaşırdım , kalın tulum giydirdim ağladı durdu çıkarınca uyudu. Böyle de üşütmez mi 😩
Yeri sıcak olsun diye kalın battaniyeyi çarşaf gibi yatağına serdim ona bir şey demiyor. Penye battaniyesi var onun dışında hiç bir şeyi üstüne öttürmüyor o olmadan da uyumuyor.
Böyle durum yaşayan var mı, siz nasıl giydiriyorsunuz?