Nrn11 İyi akşamlar kızlar arkadaşım yurt dışından telefon getirecek diyelim ki 4 ay boyunca açtıramadım 4 ay sonunda açtırabilir miyim mesala kapalı halde kullandım diyelim Türkiye’de 1 sene sonra açtırabilir miyim ?
Nrn11 Rozalinda evet onu biliyorum peki 3 ay sonra açtırmadan kullanabilir miyim veya açtırabilir miyim.
Premseskolar Nrn11 actırmadan evdeki internetle kullanırsn ama normal arama yapmaz dısarda da internet olmadan isini görmez Bnde aynı seyi yasadım 12 pro max aldm ve kapandı. Asa yukarı 15 gün kadr evde kullandım sonra batuma gir cık yaptım actırdım
[silindi] Nrn11 e sim alıp uzatabllyorsun birkaç ay daha. Ama en iyisi yurt dışına giriş yapıp kayıt yaptır vergisini öde böyle şeylerle uğraşma çünkü onun da süresi doluyor ve yılbaşından sonra açtırma ücreti daha da artıyor en az 6-7 bin olacak
Ebruu1414 Puffy suan açtırma 2600 diye biliyorum eşim yeni açtırdı ama yılbaşından sonra 6 bin olacak.
Premseskolar Puffy dha yeni actırdık 2 700 gbi biseydi ama yılbasından sonra da actırabilirsim ozaman da 6 küsürlü bir rakam olck
Ronron Nrn11 evet pasaport la oluyo e devlet üzerinden tam olarak nasıl yapyo bilmiyorumda yapıyor umarım sizin ordada iyi bi telefoncu bulursunuz