kasimonbes benim de kızımda aynı problemi yasadık, ilk topuk kanında yuksek cıktı uzerine 1 hafta arayla kan tahlili yapıldı. Sınır 5 imiş, son tahlil de 5.55 cıktı saglık ocagından arıyorlar evet takip onemli ama soru soruyorsun bilmiyoruz diyorlar insanı endise ettiriyorlar, kendi cocuk doktorum sıkıntı yok dedi ama ben yine de cocuk endokrine goturdum o da normal deyince rahatladım. Sizde topuk kanında cıkan tsh kacmıs? Yenidoganlarda hormonal sistem henuz oturmuyormus annenin hormonlarını kullanıyorlarmıs o yuzden zamanla duzene giriyormuş. Her tahlilde dusus gostermesi onemli dediler. Tabi benim tavsiyem siz cocuk endokrin doktoruna gosterin.