Kizlar 6 aylık oğlum var dogdu doğalı sürekli bi sıkıntı yaşıyoruz baslarda kolikti geçti derken alerjisi olabilir dedi doktorlar diyet falan yaptım geçti gibi ama hep miz miz bi çocuktu aslında 4. Ay da ise baslicaktim ama biraz erteleyim dedim ev kredimiz var bu arada tek maaşla biraz zor oluyor bebeğime de annem bakacakti ama 3 keredir bırakıyorum 3 kerede de annem aradı durmuyor diye max. 2 saat duruyor sonra ağlıyor emmek için Süt sagip bırakıyorum içiyor ama yine de ağlıyor bugün koşarak eve gittim ama nasil ağlamak çığlık çığlığa susmuyorda kıpkırmızı olmuş bana bakıp daha çok bağırmaya başladı çok kötüydü bensizliğe alismiyor gibi çok moralim bozuk illa çalışmam da gerekiyor var mi bu şekilde olan ??