Kızlar bebeğim kilo alamıyordu gaz damlasını kestim ama bugün çok sancılandı damla aldırttım bi baktım 30günden fazla kullanmayın diyordu ben eski damlayı 60gün kullandım bebeğim nerdeyse günde 10kere kaka yapıyordu şimdi kaka yapmıyor başına gelen oldu mu cuma kontrol var napim