zeyneparica Merhaba korumasız ilişki sonrası ertesi gün hapı aldım. Reglm gecikti test yaptım sonuç pozitif şimdi kan verdim sonuç pozitif. Bebeğim henüz 16 aylık. Ertesi gün hapı bebeğe zarar verir mi ?
Balin_annesi zeyneparica ay bende korktum şimdi. Benimde Bi kaza geldi başıma. Ertesi gün hapı aldım ama umarım bisey olmaz
Giraysmom20 zeyneparica süreklilik gösteren bir durum olmadığı için sorun olacağını sanmıyorum, sağlıkla kavuşun bebeğinize inşallah
strongwomen zeyneparica bende öyle hamile kaldım bide ben baya sık sık alıyordum şüphe duydukça nasıl tutundu bilmiyorum, 2 yaşında şimdi 🥰
expelliarmus zeyneparica merhaba canım benim de aynı şekilde olmuştu. Ama sonrasında öğrendim ki dış gebelikmiş. Değer yükselmedi düşüşe geçti sorma o değerde sabit kaldı falan iğneyle gebelik sonlandırıldı sonrasında. Bu tarz ilaçlar yapabiliyormuş . 2 güne bi kan vererek normal gebelik olup olmadığını teyit edebilirsin . Onun harici zaten normal sağlıklı bi gebelik oluşabilmişse herhangi bi zararı yoktur. Sadece %99 koruyor ya o %1 deki kişisiniz benim gibi 🥹
zeyneparica expelliarmus kan sonucum 1092 geldi 2 kasımda regl olmuştum, baya gümbür gümbür gerçekten
Kedidirokedi zeyneparica kaç gün sonra içmiştiniz ertesi gün hapını ilk 72 saatte içmeniz gerekiyordu
yumurtam zeyneparica içinizi ferah tutun, bildiğim kadarıyla ilk haftalarda ya hep Ya hiç kuralı geçerli, yani sağlıksız gebelikler kendiliğinden sonlanabiliyor. İNŞALLAH hiçbir sorun olmadan sağlıkla kucağınıza alırsınız🌺
zeyneparica İlk doğumumdan sonra banka değiştirdim oğluma 12 ay kendim bakayım die, yeni kurumda henüz 4 aylığım. Zamansız oldu biraz ve kafam çok karışık. Oğlum henüz 16 aylık o daha bebek yeni bir bebek ona haksızlık olmaz mı :( napacağımı bilmiyorum
Deletedmom_25 zeyneparica oyle dusunm canim neden haksizlik olsun ki Bak onlem almissiniz Ona ragmen oldu demek ki nasibi varmis hemde 2 önleme ragmen Rabbim ol demis olmus uzulme dogana kadar bebis 2 yasinda olur canim
Noname21 zeyneparica ertesi gün hapinin mantığı şu şekilde. Siz ilişkiye giriyorsunuz diyelimki tuttu yapıştı rahime ertesi gün hapı içtiğinde onu ordan koparmaya çalışıyor. Bazıları tutunuyor ona rağmen bazıları tutmuyor. Tuttuysa hala rağmen bebekte sorun olma riski var. Ama büyük bir ihtimal değil bu . Doktoruna söyleyin mutlaka
Pericikk zeyneparica bende ertesi gün hapıyla hamile kalanlardanım hemen içmeme rağmen ve bebeğimde 9 aylıktı hiç 2.yi düşünmüyorduk. Doktorum bir sıkıntı olmayacağını söylemişti bebek için. Şimdilik 7 aylık hamileyim ve sağlıklı görünüyor detaylı ultrasona filan girdim. Sizinde eğer normal gebelik devam ederse birşey olacağını sanmıyorum içiniz ferah olsun hakkınızda hayırlısı.
Deletedmom_25 zeyneparica sorun olmaz arkadasimda ertrsi gun hapi Almasina ragmen hamileydi Masallah kizi Suan 6 yasinda cok zeki
Seramsera Ertesi gün hapı emzirirken kullanılırmı internetten baktım bebeği iki gün emzirmeyin yazıyor
zeyneparica Seramsera aslında temel içeriği hormon olan bir ilaç ama bence de emzirirken kullanılmamalı