Herkese merhaba 💁🏻♀️
5 ay 17 günlük oğlum geçen hafta üst ve alt köpek dişleri şişti hala o şişlikler devam ediyor doktorumuz büyük ihtimal ilk önce köpek dişlerini çıkaracağını söyledi.
Bu aralar aşırı saldırgan iştahı az ve bugün ishali başladı ateş takibi yapmadım ama zaman zaman kafası çok sıcak oluyor . Sorum şu ki bu belirtilerden kaç gün sonra inciler çıkıyor .
Deneyimli anneler cevaplarınızı bekliyorum 😇🌸