Kızlar oğluma bot aldım
Ikı buçuk yaşında ve 24 numara aldım 23 tam olmustu 24 aldım 25 yoktu deneyemedım ama aklıma takıldı acaba küçük mü aldım dıye sızce kalıpları nasıl İyi mi degıssem mı
Bırde mağazadan aldım degısım nasıl olur mağazadan mı olması sart