Ikoskayros
Ya öyle yapmaya çalışıyorum ama 2 aylıktan beri zaten meme reddi oluştu hala zor emiyor uykuda bide ayakta emziriyorum başka türlü emmiyor çok zorlanıyorum. Şuan avent biberon kullanıyoruz mama için ama oda damlatıyor. 5 ay 20 günlük olduk haftaya işe başlayacağım ben yokken biberon sıkıntısı olsun istemiyorum. Bu arada aynen kapatırken diş atıyor artık Sizin biberonda da aynısı mı oldu diş mi attığı için damlattı bide hala avent mi kullanıyorsunuz acaba