Busbus03 yarın 8 hafta olacak ve 8.hafta atağı varmış ama biz geçen hafta çarşambadan beri ataktayiz sanırım tüm belirtiler tutuyor erken yaşanılabiliyor mu bilemedim sürekli kucakta memede yatağına yatırinca ağlıyor gece sorun yok gündüz uyumadigi için direnemiyor daha fazla galiba