İşten geldim çok mizmizdi annem az uyudu dedi uykusuz diye mızmız sandım. Hiç bir şey yemek istemedi. Zorlamadım uyutmak için mama içirdim mama içti bide dolven verdim sonrasında hemen fışkırır tarzda çok kötü kustu 😔 ayy ilk defa yaşadım şimdi iyi gibi yinede götürsem mi hastaneye 😔