Kızlar tırnaığım oğlumun dudanın kenarına😞 geldi kabadı bayağı ne sürsem iyi gelir 2 yasında
Aezgi hamezinc varsa sürün. İz de kalmamış olur
Aezgi sudocrem sürün
❌❌❌
⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️🛑⛔️
Kimse yokmuu ya gördükce öyle icim gidiyo kendimi affedemiyorun
hemsireemom tesekürler yok ama esime aldırırım
Trukid her türlü yarayı hemen geçiriyor