Show_must_go_on Minedmn mama+meme gidiyordum kızım da bayağı yavaş kilo alıyordu 5. Ayda başladık ama daha erken başlayanlarda oluyor
Elifffko 4.5 aylık baslattı doktor şimdiki aklım olsa asla başlamazdım ilk 6 ay bence sadece anne sütü
Melekannesi0667 Bizde 5ay 4 günlüğüz ek gıdaya başlayabilirsiniz dedi dr tadım şeklinde. Bende erken mi acaba diyorum ne yalan söyleyim. Kolik bir bebek idi hala korkuyorum gaz yapacak, kabız vs olacak diye