Merhaba kızlar bugün bebeğim ağlarken birden fark ettim tam damaginin ortasında beyaz minicik bir şey var etrafı çok hafif pembe. Başka yerlerinde gözükmüyor kontrol ettim. Pamukçuk mu yoksa aft mi anlamadım. Hemen doktora gitmeli miyim yoksa bir iki gün bekleyeyim mi.. durumun aciliyetini öğrenmek için soruyorum 🙏🏻
Eğer pamukçuk ise damla mı veriyorlar antibiyotik felan mi 🥺