@Demiralp60 Biz ışık tedavisi görmedik. Çünkü en yüksek 15.8 çıktı şimdiye kadar. Ben de çok pimpiriklenmiştim hala da öyleyim gerçi ama burda yazanları okudukça rahatlıyorum biraz daha. Burda çok eski bi çocuk doktoru var onu tavsiye ettiler o da anne sütüyle verilen bi ilaç verdi dünden beri kullanıyoruz yavaş yavaş geçiyor göz akları