Sontvbukucu bende ne anneme ne kayınvalideme tamamen güvenmiyorum (bebek bakımı konusunda) ama annem bize 1 defa yanımıza geldi 1 ay kaldı, ev işimi yemeğimi o yaptı yükümü hafifletti, kızımı kucakta gezdirdi benim yerime, beşiğini ve hamağını o salladı… Birkaç defa da eşimin ailesinin yanına da gittik, tabiki kızımı onlara bırakıp yatmadım veya onsuz çıkıp gezmedim. Ama BEN VARKEN onlar ilgilendiler (oynadılar, mamasını verdiler, ona şarkı açtılar, bahçede bebek arabasına koyup gezdirdiler…) ben de o sırada nescafemi içtim, kıtabımı okudum, telefonuma baktım… kısacası ara verdim, dinlendim! Yani o kişiler bizim gibi asla bakamasalar da, illa ki yükü hafifletiyorlar. Yine de sizinkileri bilemem eğer hiçbir şekilde yardımları dokunmuyorsa demek ki varlığı ve yokluğu aynı 🙈