Üründe hiç bir sıkıntı yok . :) Sadece ön kısmı biraz kirli silinince geçecektir . Taşınma sürecinde olduğum içimn ona vakit bulamıyorum kusuruma bakmayın yoksa silerdim .kenar kısımlarına ben elyaf doldurdum bebişimin kafası falan değer diye istemezseniz kenarından cıkarsbilirsiniz geri :) kendi minderi mevcut aynı renkte onu da göndereceğim . Kancaları da mevcut . . 4 yaşa kadar kullanılabiliyor sapasağlam . 150 liraya vereceğim