İyi akşamlar kızlar. 5.5 ay önce sezeryan ile doğum yaptım. Doğumdan bir kaç ay sonrası bacaklarımda tek tuk morluklar oluşmaya başladı. Bir yere çarpıyorumdır diye düşündüm. Şimdilerde kolumda bir tane çıktı ama hemen sarıya dönüp zamanla geçiyorlar. Yine bugün hafif kuyruk sokumumun üst bölgesinde. Yaklasık 1 ay once a dan z ye tüm kan değerlerime baktırdım. Hepsi temiz çıktı. Ama yinede endişeleniyorum birazda evhamlıyım. Bazı forumlarda sezeryan sonrası benzer durumu yaşayanlar var yazmışlar. Testler normal çıkınca doktor hormonlardan kaynaklayabileceğini vucudun kendisini toparlamasının zaman alabileceğini soylemiş. Benzer durumı yaşayanlar dikkatini çekenler oldu mu acaba.