Kızlar oğlum alerjik bebek genelde hep sırtında cıkar alerjisi ama nedense 4 aya ykın yüzünce sivilceye benzer bi yara olustu ve burun kenarında dr danıstım damla kullandık alerjiktir diye gecmedi tam gecer givi oluyor tırnak atmasıyla kanatıyır orayı bi türlü gecmedi. Krem istedm ofa pek ise yaramadı bi öneriniz varmı yara icin hemen gecircek sürekli elleri yüzünde gece sürüyrm hemen uyanıp ağlayıp siliyor :( baska yarası gecmese altında baska sey arardım ama geciyor yaraları bi onlar gecmiyor bilgisi olan varmı