Babykus Arkadaşlar selam, 10 aylık bebeğim hiç su içmek istemiyor. Bugün artık bezi kupkuruydu. Siz nasıl yapıyorsunuz, nasıl alıştırdınız su içmeye? Bu konuda fikri olan var mı?
Irmakmelegim Babykus valla şu içmeye zorlamadim bazn çok icer bazn hiç içmez zatn susarsa içiyor 1 yaşına kdr zatn şu ihtiyacını anne sütünden veya mamdan karşıladığı ni söylemişti doktorum hiç şu içmediği zamn bile 4 saat bezi dolar gnlde 15 ay 23 günlük şu istediği zaman icee istemediği zamn içmez pipetle sulugu var hep gözünün önündedir kendi isterse icer genlde yemek yedirirken genlde şu yu arar yutmak için mesela
_ipekk18 Babykus oğlum 10 ay 20 günlük biberona hiç alışması suyunda onla içmedi pipetli suluk aldk daha çok su içmeye başladı 😊 kendi içiyor
stillwasser Babykus sevdigi suluklari dene tutmali alabilirsin mesela benim oğlum ondan iciyor suyu onu sevdi
Ecrininannesi58 Babykus benimkide on aylık çok fazla su içiyor ne kadar verirsem o kadar içiyor suluğu elinden alınca istiyor hala suyun zararı yok içsin diyorlar ama korkuyorum çok içincede
stillwasser Irmakmelegim size 1 yasina kadar anne sutunden veya mamadan su isteğini karşılar diyen dr gercekten dr mu merak ettim bu çocuklar ek gida yiyor o su sizce yeter mi bebeklere su içmeleri lazim kesinlikle boyle sacma bisey olamaz siz de ozaman yemekler su ile yapılıyor o su ile idare edin oda bize yeter bu nasil düşünce ya
Babykus _ipekk18 ben de nuk’un 6+ suluğunu kullanıyordum, onunla bayağı içiyordu ama bu aralar bıraktı. Pipetlisini aldım bakalım bugün belki onunla daha çok içer
Irmakmelegim stillwasser valla tahlillerdee de veya bezin de sorun gormedim şuan gayet güzel şu icer çocuğu zorlasan içmez ki sizi zorla bisi yaptırmak isteseler hosmu her doktorun yogurt yiyişi farklidir
Alya-Sena stillwasser benimki 5 aylik gecen ay basladk ek gidaya pure filan verince doktor ardindan su ver dedi
Babykus stillwasser ondan var bi süre içti ama tekrar bıraktı. Pipetli aldım şimdi bakalım deneyeceğim hepsini.
stillwasser Irmakmelegim ne tahlili yaptırdınız ben zaten zorla su icirin demiyorum drunuzun mama ve anne sutunden aldığı su yeterli demesi sacma bu cocuklar ek gida alıyor mümkün değil o suyun yetmesi bu saglik konusu her dr un yoğurt yemesi farkli diye normallestirmeyiz bence
Irmakmelegim stillwasser genl rutin tahlilleri idrar tahlili hepsi 8 9 aylikti bir ara suyu reddetti doktorda zorlamayın korkmayın şuan şu ihtiyacını belirli oranlarda karşıladığını söyledi 11 aylık ti şu içmeye alisti
Deletedmom_62 Babykus ben doğduğundan beri çay kaşığıyla veriyordum mama ile besleniyor bebeğim. Şuan 3 ay 5 günlük 1_2 haftadır biberonla veriyorum 15 cc falan iciyo