Merhaba, bizde başlangıçta mama ve anne sütü ile ilerledik mama kabız yaptı. Doktorumuzun önerisi ile hipp combiotic ve probiyotiğe başladık şükürler olsun toparladı. Hipp combiotic de probiyotik var o yüzden iyi geliyormus kabızlıga.. bebeğiniz kabız ve suan sıkıntısı var ise kulak çubugunu zeytinyağına batırıp poposunu uyarabilirsiniz. Rahatlar ve reflex olarak kakasını yapar