1 aylık oldu oğlum bugün ay kontrolüne götürmüştüm doktoru ne kadar erken sünnet o kadar iyi dedi bizde çocuk cerrahına gösterdik hem gün alırız diye doktor sünnet derisi yeterli değil şuan yaparsak büyüyünce müdahale gerekir dedi 1 yaşı bekleyelim uygun olursa o zaman yaparız dedi ben çok istiyorum bişe anlamazken yapılsın kurtulalım diye büyük oğlum 8 yaşında bu sene genel anestezili yaptırdık sünnetini uyanırken çok zorlandı o yüzden şimdi bebeğim hemen olsun istedim ama böyle dendi başka doktora göstermek istedim eşim gerek yok uygun olsa yapardı diyor varmı böyle bi durum yaşayan