Demiralp60 Kızlar bebeğim 1 ay 21 günlük bugün rutin kontrol için doktora gittiğimizde sarılığın yükseldiğini öğrendik kan tahlilleri yapıldı. Tahliller temiz çıktı ama neden hala sarılık geçmedi.kilo alımı çok iyi.saatte 1 emziriyorum. Neden hala geçmemiş olabilir
Bckagan Kilo alımı bizim de gayet iyi 28 günlüğüz 1kilo almışız. Uzayan sarılık dediler yavaş yavaş haftada 1 değer düşüyor şu an dün 2 gün önce 13 çıktı.
Selmaada Bizimde uzayan sariligimiz vardi. Devlettekiler surekli kontrol edilmelo vs dediler baska bi ton test falan. Ozele gittik 28 gunlukken bi idrar kan testi yapti hormonlara falan bakti biseyi tok anne sutu sarilogi dedi 3ay surcek dedi ve 3aysonra bitmisti sarılığı
Demiralp60 Benim sadece kan testi yapıldı idrar testi yapılmadı.14 çıktı değerimiz.eli yüzü daha çok sararırsa gel dedi.tekrar gidicem hafta içi. Selmaada