Anneler merhaba, evimizin ısısı ne yaparsak yapalım 21 22 derecenin üstüne çıkmıyor 1.6 tog uyku tulumu aldım 2.5 tog terletir yorumlarına istinaden. Şimdiye kadar hep tulumun içine kısa kollu zıbın giydiriyordum İnternetten de baktığım kadarıyla ama bu ara sanki üşüyor gibi geliyor evin derecesi yukarıda bahsettiğim gibi. İçine ince birşey mi giydireyim yoksa yine kısa kollu zıbın giydirmek için 2.5 tog uyku tulumumu alayım karar veremedim fikirlerinizi paylaşır mısınız rica etsem