Merhaba anneler .oğlum 1 yaş 3 aylık geziyor amma oturduğu yerden kalkamiyor. Bişeylere tutunup kalkıyor ama yanında birşey olmayında düşdüyu yerde kalıyor. Ama boyle cok haraketli bir çocuk. Bu beni çok endişelendıriyor. Aslinda herşeyi geç yapiyor mesela uzandıgı yerden oturur pozisyona 1 yaşina gelince geldi o zamana kadar yapamiyordu. Dönmesi 8.ayinda falan oldu. Bilmiyorum acaba ayaga kalkmasida ondan gecikmiş ola bilirmi? Aranizda boyle birşeyle karşilaşan oldumu? Lutfen olduysa nasil olduda duzeldi?